MikaTela
Trådstartare
Jaha då ska jag sova på hotell för första gången, hade räknat med att ha med sambon men blev andra planer så åker därför upp utan honom.
Ska sova där 3 nätter och dagtid kommer jag nog mest vara iväg på äventyr antingen på egen hand eller med släkten (är släktträff).
Nu till stora beslutsångest frågan, där jag undrar hur ni hade gjort.
Tagit ett dubbelrum för att få sova i en stor säng. Pris: 2985 kr
Eller tagit ett enkelrum. Pris: 2385 kr
Jag sparar alltså 600 kr på att välja mindre rum, men har svårt att bestämma mig för om det är värt 600 kr att sova i en bred säng.
Kan tillägga att jag enbart jobbar deltid så har inte bästa ekonomin, men har ju haft in i planen att det skulle kosta det dyra då tanken var att sambon och hans plånbok också skulle med.
Ska sova där 3 nätter och dagtid kommer jag nog mest vara iväg på äventyr antingen på egen hand eller med släkten (är släktträff).
Nu till stora beslutsångest frågan, där jag undrar hur ni hade gjort.
Tagit ett dubbelrum för att få sova i en stor säng. Pris: 2985 kr
Eller tagit ett enkelrum. Pris: 2385 kr
Jag sparar alltså 600 kr på att välja mindre rum, men har svårt att bestämma mig för om det är värt 600 kr att sova i en bred säng.
Kan tillägga att jag enbart jobbar deltid så har inte bästa ekonomin, men har ju haft in i planen att det skulle kosta det dyra då tanken var att sambon och hans plånbok också skulle med.