första fältävlan :) *film*

Sv: första fältävlan :) *film*

Fin ponny och grattis till vinsten:)

OT: Bison: Varför skulle man inte kunna sitta ner när man rider ut?:confused:

jag står alltid upp nä jag galopperar ute, se det som en självklarhet, om jag inte rider markarbete på ett fält eller liknande, annars tycker jag verkligen att hästen förtjänar den friheten!

jag står alltid upp nä jag galopperar ute, se det som en självklarhet, om jag inte rider markarbete på ett fält eller liknande, annars tycker jag verkligen att hästen förtjänar den friheten!

måste säga att jag håller med, själv gör jag det automatisk utan att tänka om jag rider ute, men eftersom det var första tävlingen så är man nog väldigt nervör och vill göra allt perekt och då brukar man oftast glömma en del andra saker ;);)

säg ju inte helt fel ut!:)
men vart får man tag på sånna där tävlingar, hindrena såg ju aldelles lagom ut? :d
lite sugen på fälttävlan, men jag tycker att allt ser så stort ut :o

GRATTIS till segern!

Den där terrängbanan har jag ridit på flera gånger och jag gillar den. I vattnet där du galopperade så fint genom har jag badat dessutom..;)

Okej :) jo den banan är rolig, min ponny blev lite het på gröten å stack in bland massa buskar när vi skulle svängt vänster(är inte med på filmen) men det var ju lite tur, ananrs hade vi fått ännu snabbare tid ;)

Liknande trådar

Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 569
Senast: Zuzzi
·
Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 880
Senast: pastejja
·
Avel Funderar lite över nästa år då jag har en blivande 3åring och funderar över vilken hingst som skulle passa henne. Hon är rent...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Cyllene
·
Övr. Djur Har inhandlat tre st sniglar. Den store växer som attan. På tio dagar har skalet förlängts med minst fyra cm. Är det normalt? Och hur...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
25 740
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar