Första avdelning B..

H

Hannzo

Måste jag vara där 45 minuter innan själva Avdelning A klassen börjar eller är det 45 minuter före Avdelning B klassen som gäller?

:banana:

Sv: Första avdelning B..

Förstår inte ricktigt din fråga, men provar att svara ändå.

Skall du starata i avd B behöver du ju bara vara där innan, så du hinner rida gå banan och rida fram. Somliga tävlingsplatser vill att man skall visa upp vacin intyg innan man lastar ut.

Statanmäld är du ju isamband med din anmälan.

Avd B är en egen klass.

OM det inte står något annat i ryttarmedelandet och i propen till tävlingen.

45 min, det är det jag inte förstår, då det kan ju vara många starter i klassen, som sist när jag tävlade var det 70 starter i avd B och jag red bland dom siste. Så jag var inte på plast förän klassen startat, hoppade över bangången då jag ville sparara på timmarna på tävlingsplasten för min häst och är så pass van tävlingsryttare att jag kan titta på andra ekipage för att lära mig banan och dess svårigheter.

Lycka til med din första start.

Glöm det jag skrev om 45 minuter.

I ryttarmeddelandet står det: "Sekretariatet öppnar kl 08.00. Sekretariatet stänger 30 min innan varje klass startar."

Jag antar att jag måste betala, visa grönt kort och licens, senast 30 minuter innan klassen startar?

De öppnar ju sekretariatet direkt när tävlingen börjat igen. Behöver ju inte visa intygen förrän dess om du inte ska lasta ur innan. Såg att det va mycket starter i Wirsbo så du kan ju inte bhöva göra det tidigare för den saken skull. :laugh:

Håller tummarna för er!

Aaaah, då förstår jag. Så jag kan visa intyget när Avdelning A rider?

De menar att de stänger sekretariatet för efteranmälning 30 min före varje klass startar :)

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 839
Senast: BernT
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
2
Svar
31
· Visningar
2 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka