Försommar tema i krukorna

V

Vixten

Just nu har jag påsktema, det är penseer påskliljor och pärlhyacinter i mina krukor på trappan. Men viilka blommor är enkla att ha nu när hyacinter o påskliljor blommar ut? Inspiration komkomkom:bow:

Sv: Försommar tema i krukorna

Dahlia!! :love: Det borde finnas hos plantskolorna redan, annars kanske du kan få tag på sommardahlia?
Annars är ju pelargoner ett säkert kort, blommar ju hela säsongen, och även på vintern om man har dem inne.

Här hos mig har inte ens maskrosorna tittat upp än... liljorna är en blyg centimeter upp ur gräsmattan bara :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 751
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 815
Senast: Bapelsin
·
Trädgård & Växter Jag hade velat göra vår balkong mysig med växter, i dagsläget är den väldigt trist. MEN...Jag är helt grön på det här och har precis...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Sasao
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar