Förslag på funktioner till bukefalos

C

CeciliaW

Först: stort tack till Gunnar som skapat ett sånt kanonforum! Bra jobbat!

Jag skulle dock bli ÄNNU mer nöjd med bukefalos om forumet gjordes mer community-likt... tänker närmast på något i stil med http://www.vovve.net som erbjuder dagbok, fotoalbum och lite mer utrymme att berätta om sig och sin hund (fast på buke om hästen då). Visserligen tar vovve betalt för sina extrafunktioner, men åtminstone jag är inte främmande för att betala för extrafunktioner. Är det något som kan bli verklighet månntro?

Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

kollage med kommentarer, möjlighet att svara på kommentarer via PM(dvs snabbknapp -svara- och så skickas det ett PM till den som la en kommentar).. och lite mer plats att presentera sig på.. det är väl de enda..

annars tycker jag att buke är bra som det är..

Nejtack! Ingen betalsida! :eek:

Vi har ju fotogalleri här

EternalDark skrev:
Det jag menade var att om nu Gunnar skulle lägga till extrafunktioner så skulle man kunna göra så att man fick betala för DE funktionerna - inte för forumet i stort...

EternalDark skrev:

Håller med, ingen betalsida!
Många betalsidor är för övrigt MYCKET sämre än Buke.

Sen vill jag föra fram att jag är mycket tacksam, Gunnar, för att du fått fram snabbvalsmenyerna! Det underlättar för oss många!
Du gör ett TOPPENjobb!!!:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

*knapplån*

Jag skulle gärna vilja bli av med att man måste skriva tio tecken.

kom på vad jag mer gärna skulle vilja kunna göra; att byta färger, tror man har kunnat välja färgteman förut?

Håller med där. (som jag skrev i en annan tråd alldeles nyss innan jag såg den här tråden) Skulle också vilja kunna byta färger!

Då skriver jag det här oxå...

Jag skulle vilja ha en knapp som när man läst en tråd tar en tillbaka till forumet. Och helst tillbaka till den sidan man gick in i tråden.

Ex: Om jag är inne på Senior sidan 3 och går in och läser i en tråd där, så skulle jag vilja kunna trycka på en knapp typ längst ner i tråden som tar mig tillbaka till sidan 3.

Jag vet att man kan trycka på "bakåt"knappen, men då visas ju inte tråden som läst.

Hänger ni med på vad jag menar?

Tycket det skulle vara bra om datumet på första inlägget i en tråd syns utan att man behöver öppna tråden.
Idag står bara vem som postat tråden

förövrigt så är bukefalos ett forum, inte ett community. Det skulle bara förstöra hela känslan.

Nej Bukefalos är inte ett forum och jag skulle inte heller kalla det för en community.

Signaturfunktionen har jag skrivit och förklarat ett antal gånger tidigare varför den inte finns.

Om du precis varit inne i tråden vet du väl att den är läst, annars bör du väl kunna uppdatera sidan när du backat för att få rätt info.

Ni som ännu inte har det, skaffa en mus med back-knapp, den är väldigt användbar.

Jag undrar om man kan markera ETT forum som läst? När jag valde "markera forum som lästa", kom man ju till en sida som visade alla forumen. Där tänkte jag att om jag valde ett forum skulle bara det bli markerat som läst, men det tog alla. Jag tycker det hade varit bra om man kunnat välja bara ett forum. Eller finns den funktionen, och jag har inte hittat den?

Återigen har du gjort ett suveränt jobb.. :bow: :bow: :bow:

Men vad har du gjort med ansiktet?? :eek: :D

Om alla vi användare gick ihop och la en krona så kunde vi köpa dig en väldigt bra rakapparat!! :devil: ;)

AM

Bomber och granater! Om alla gick ihop skulle det sannerligen bli en dyr apparat.
Nu har jag redan en jag är nöjd med, men man måste ju få tid över till att använda den också :)

Gillar ändringarna skarpt. Men ff har jag lite svårt med att det måste vara 30 sekunder mellan sökningarna. Använder mig av Sök och Nya inlägg ganska friskt. Är det någonting man kan avhjälpa och varför har detta dykt upp iom ändringarna?

Liknande trådar

Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 821
Senast: SiZo
·
Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 239
Senast: Singoalla
·
Bukefalos I jämförelse med forumstandard så faller buke pladask vad gäller struktur, i synnerhet när det gäller moderering. För det första så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 401
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar