Försäljningsstall

A

Akila

Ska börja starta ett sådant, ska i början plocka in o bara vara mellanhand i köp bara o se hur det går:) har idag hemma en d-ponny som jag rider till o ska sälja åt ägaren..
Senare är det väl meningen o köpa in, vidareutbilda o sälja hästar, även plocka in "problemhästar" o skadade hästar som ägarna bara inte hinner/har tid eller ork att låta bli friska..

Till saken då.. Måste komma på ett namn till företaget, gärna något med Paradiset eftersom min gård heter de!:idea:

Så ber er nu om hjälp kreativa bukefalister!:bow::idea:

Sv: Försäljningsstall

Ska börja starta ett sådant, ska i början plocka in o bara vara mellanhand i köp bara o se hur det går:) har idag hemma en d-ponny som jag rider till o ska sälja åt ägaren..
Senare är det väl meningen o köpa in, vidareutbilda o sälja hästar, även plocka in "problemhästar" o skadade hästar som ägarna bara inte hinner/har tid eller ork att låta bli friska..

Till saken då.. Måste komma på ett namn till företaget, gärna något med Paradiset eftersom min gård heter de!:idea:

Så ber er nu om hjälp kreativa bukefalister!:bow::idea:

"Horses from Paradise"...? ;)

Sv: Försäljningsstall

paradise stable

green paradise (green- står för gräs, ängar)

blue paradise (himlen:)

paradise horse

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 519
Senast: Sonic76
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama