Försäkringsfråga än en gång

Nikki o Fabian

Trådstartare
Om man åker på ett frivilligt besök till kliniken för att först o främst gå på återkoll av tidigare problem och sen då oxå passar på att vaccinera, går det på försäkringen?
Troligtvis kommer kollen gå ut på att böja 4 ben o röntga 2 ben (förhoppningsvis).

Sv: Försäkringsfråga än en gång

Tror du får svårt att få försäkringsbolaget att ta vaccinationen, men kolla dina villkor.

Sv: Försäkringsfråga än en gång

Försäkringen tar kollen om den överstiger självrisken, men inte vaccination så den får du betala separat.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Grazing
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 765
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden