Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Agria på den äldsta och Moderna på resterande 3.
Samma här. Kändes dumt att byta när den redan fanns och hade funnits ett tag men jag hade tecknat i bolag som tar FORL om jag hade valt försäkringsbolag själv.Agria, vi tog över den försäkring katthemmet hade tecknat.
Jag har beställt Agria men blir osäker nu....
Jag har aldrig haft en försäkrad katt tidigare. Och var nöjd med Agria på häst så jag kollade lite men tyckte inte att det skiljde så mkt.Om du är osäker är det VÄL investerad tid att kolla igenom bolagen när du har chans att nyteckna. De flesta har kalkylator på hemsidan där du ser vad som täcks och vad premien blir, beroende på vilken försäkringsnivå du är intresserad av osv.
Jag hade Folksam till mina tidigare två katter, men nu när jag har nya som skulle försäkras satte jag mig ner och gjorde jämförelser. Folksam kom inte i närheten If gällande både premie och villkor tex!
Folksam ringde upp mig senare då de sett att jag varit inne och att jag var tidigare kund. Tillochmed ombudet, när jag artigt motiverade varför jag gått vidare med annat, sa att hen var medveten om att just kattförsäkringen de erbjuder inte är så konkurrenskraftig .
Jag har aldrig haft en försäkrad katt tidigare. Och var nöjd med Agria på häst så jag kollade lite men tyckte inte att det skiljde så mkt.
Skulle få försäkringsbrev till veckan så jag antar att jag får vara nöjd?
Jag har kollat IF och det verkar ju väldigt förmånligt? Skickade till Agria och frågade omÄr du nöjd så finns ju inget problem Annars har du 14 dagar på dig att ångra.
Jag har kollat IF och det verkar ju väldigt förmånligt? Skickade till Agria och frågade om
det gick att avbryta.
Har aldrig haft katt försäkrad tidigare.
Tack för svar och info!Nä försäkringar är ju ett aber oavsett vad, att teckna och förstå villkor osv
Jag är nöjd med Ifs villkor iallafall - man får mycket för premien tycker jag. De har även ett gott rykte generellt och är etablerade på marknaden .
Oavsett så är deras försäkring för just min del, flera gånger om mer prisvärd än den jag hade innan som sagt