Försäkring gammal häst

Det jag menade var att jag kommer att vilja göra om försäkringen, ta bort livvärdet helt och se över taket för veterinärvård och på så sätt få ner kostnaderna i premie. Detta för att anpassa försäkringen efter de behov jag anser att jag har ekonomiskt för en gammal häst (som jag ändå inte kommer att utsätta för långdragen och avancerad vård och vars marknadsvärde minskat så pass att det inte lönar sig att ha hästen livförsäkrad). Villkoren ändras ju beroende på vilken typ av försäkring man har ...

Du skrev ändra villkor, tolkade inte det som byta försäkring eller minska omfattning - men då är jag med.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Mitt namn är Astrid Tillback. Jag är en tretton, snart 14-årig hästtjej. Jag har stora ambitioner och vill inget hellre än att...
2
Svar
23
· Visningar
3 145
Senast: Astrid1
·
Anläggning Läste i tråden om att sälja en äldre häst, och såg där åsikten att en gammal häst inte ska behöva byta miljö, flock, stall osv. Ser det...
2
Svar
37
· Visningar
3 899
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik In intressant tank slog mig igår kväll efter en diskussion med en kompis. Vi diskuterade försäkring på hobbyhästar eftersom både hon och...
2
Svar
36
· Visningar
5 046
Senast: kryddelydd
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp