Försäkring egen företagare

Glimris

Trådstartare
Ni som har egen verksamhet, vad har ni för slags försäkring på er själva?? Jag har genom LRF men vet inte om det är det bästa/mest prisvärda??

Sv: Försäkring egen företagare

Dubbla olycksfallsförsäkringar, livförsäkring, avbrottsförsäkring för nyckelpersoner. Privat sjukförsäkring (med förtur), pensionsförsäkring och självklart A-kassa med tilläggsförsäkring för full ersättning.

Sv: Försäkring egen företagare

Ni som har egen verksamhet, vad har ni för slags försäkring på er själva?? Jag har genom LRF men vet inte om det är det bästa/mest prisvärda??

Olycksfallsförsäkringar, livförsäkring, privat sjukförsäkring (på annat håll), pensionssparande. Ingen a-kassa eller liknande.

Sedan är det viktigt att ha en bra verksamhetsförsäkring också med ersättning för ansvar, avbrott, rättshjälp, kundolycksfall osv. Men det är ju ingen personförsäkring...

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Ska besikta en häst. 5 år ingen skadehistorik. Den var röntgad som 3 årings UA. Export. Fått plåtar och godkända av egen vet. Säljes av...
Svar
15
· Visningar
1 328
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 333
Senast: Grazing
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
551
Senast: Jahopp
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka