Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När prinsen skadade sig så stod ju han väldigt lågt försäkrad. Jag försäkrade då upp honom omedelbums, jag kunde höja livvärdet upp till 25.000(ev. 30, kommer inte ihåg)kr utan någon veterinärbesiktning eller liknande. Så honom höjde jag 15.000 på att bara ringa bolaget.
Och samtidigt så intygar man att hästen är frisk
Och samtidigt så intygar man att hästen är frisk
Har pratat med försäkringsbolaget nu och jag kunde utan problem höja honom 20.000 kr direkt utan veterinärbesiktning
Premien blev isf 127 kr högre i månaden.
Skönt att du kunde höja utan bekymmer!
Jag ska ringa mitt bolag också för att kolla när prinsen kan besiktigas och bli av med sin reservation
(mitt försäkringsbolag börjar på F ch slutar på M )
När prinsen skadade sig så stod ju han väldigt lågt försäkrad. Jag försäkrade då upp honom omedelbums, jag kunde höja livvärdet upp till 25.000(ev. 30, kommer inte ihåg)kr utan någon veterinärbesiktning eller liknande. Så honom höjde jag 15.000 på att bara ringa bolaget.
Precis som Matissbrukaren skriver så nej det är inget lurendrejeri. Varför förutsätter du det!?
Det pratades om livvärdet och det hade inget med skadan att göra! Veterinärvårdsbeloppet höjdes också, men det skadade knät har reservation och inte höjt belopp!