Förminska bilder

cactuspower

Trådstartare
Jag behöver ha lite akut hjälp då jag ska lägga ut lite annonser på beg. grejer. Men vilka program kan man redigera bilder i (som dom flesta datorer kan tänkas ha. :D)

Har tyvärr inte Photoshop :(
 
Sv: Förminska bilder

Ptjaa.
Ska det bara förmiskas och/eller beskäras så fungerar Paint jättebra,
och det är väl standard i de flesta datorer? :)
 
Sv: Förminska bilder

Vad är det du ska göra med bilderna då?
Beskära är fisenkelt, förminskningen blir ofta lite grynig, men det brukar ändå funka.
(jag har lärt mina päron paint för att kunna fixa sina blocket annonser ;) )
 
Sv: Förminska bilder

Dom ska förminskas. Har flera som ska förminskas.
Men det blir inge bra ? ser bara konstigt ut ? :(

Ska kolla vad mer för program som kan finnas på datorn dock, tror vi ska ha fler bildredigeringsprogram - frågan är bara hur dom fungerar :p vill ha photoshop egentligen jue..
 
Sv: Förminska bilder

att förminska går jättebra i paint. Dock inte att förstora.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
288
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 642
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp