Formen på hästen

vinkelina

Trådstartare
Oki, blev kanske inte värdens bästa bild. Men hur tycker ni att formen ser ut på henne. tjock/smal/omusklad osv. Skulle vara roligt att höra andras åsikter
33096944.jpg
 
Sv: Formen på hästen

Jag tycker denna häst ser jättefin ut.
Jag är ingen expert på hur hästar "skall se ut", men den är fin i mitt tycke iallafall.
 
Sv: Formen på hästen

Möjligtvis lite extra mage, men verkligen inget att uppröras över. Ser fin ut :)
 
Sv: Formen på hästen

Ser blank och välmående ut! Med tanke på gräset som nu kommit är hullet helt ok :) Ser ut att vara fint musklad också.
 
Sv: Formen på hästen

Tusen tack. Borde bantas lite till, finns lite mera bollmage som bara syns fram eller bakifrån.

Kommer ej att gå heltid på bete i sommar då hon är så lättfödd men hoppas på några timmar per dag bara vi får upp staketen här.

Och bilden är tagen på hennes 20 års dag förra veckan
 
Sv: Formen på hästen

Ser ju fin ut!:D Hade inte gissat på att hon var 20 år:)
Som några andra skrivit finns det ju lite mage, men det är ju inte så man tänker att hon är fet:)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 722
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 517
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
549
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
790
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp