Formen på hästen

vinkelina

Trådstartare
Oki, blev kanske inte värdens bästa bild. Men hur tycker ni att formen ser ut på henne. tjock/smal/omusklad osv. Skulle vara roligt att höra andras åsikter
33096944.jpg

Sv: Formen på hästen

Jag tycker denna häst ser jättefin ut.
Jag är ingen expert på hur hästar "skall se ut", men den är fin i mitt tycke iallafall.

Möjligtvis lite extra mage, men verkligen inget att uppröras över. Ser fin ut :)

Ser blank och välmående ut! Med tanke på gräset som nu kommit är hullet helt ok :) Ser ut att vara fint musklad också.

Tusen tack. Borde bantas lite till, finns lite mera bollmage som bara syns fram eller bakifrån.

Kommer ej att gå heltid på bete i sommar då hon är så lättfödd men hoppas på några timmar per dag bara vi får upp staketen här.

Och bilden är tagen på hennes 20 års dag förra veckan

Ser ju fin ut!:D Hade inte gissat på att hon var 20 år:)
Som några andra skrivit finns det ju lite mage, men det är ju inte så man tänker att hon är fet:)

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: Mearas
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: skogaliten
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Freazer
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
2 126
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka