Förkylning

annie_cool

Trådstartare
Hej har blivit förkyld inte kul alls hostar Är hes ont i halsen samt kallsvettas har knappt nån aptit så. Det har jag fått i mig i dag är massor med te samt lite yoghurt så nått annat som är bra? Förutom att vila då.

Soppa! Blåbärssoppa, nyponsoppa, kycklingsoppa, nudelsoppa, alla sorters soppa! Skönt för halsen (slipper tugga) och ger näring.

Krya på dig!

Jag levde på saft i två veckor under en hemsk förkylning, var det enda jag fick i mig. Vatten kändes liksom för strävt i halsen. Se till att få i dig ordentligt med vätska.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 993
Kropp & Själ Jag har hostat i 4 månader, hostat blod i omgångar men det är antagligen för att jag fått små sår i halsen av allt hostande. Men sen en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 304
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!