Förkyld (?) häst

I

Import

:pHoppas jag har hamnat i rätt tråd, annars får du(ni) flytta på detta ;)

Nu är det så att vi har en relativt ny (endast sällskaps-) -häst och nu är han hängig. Inte snorig eller febrig men liksom sjukligt hängig.
Han sparkade inte ens i boxdörren när jag kom med höpåsarna fulla, vilket han annars brukar vara väldigt högljud med :p (vet att detta inte är bra osv osv)

Nu vet vi inte riktigt hur vi ska reagera, ska vi avvakta ett par dagar eller? :confused: Kan det vara bara en vanlig förkyldning?

Hoppas ni svarar snabbt...:bow:

Sv: Förkyld (?) häst

Min har varit hängig i samband med pälsättningen, kan det vara det?

Jag hade kollat temp o hört av mig till vet om det inte blir bättre vilket fall..

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 049
Senast: Bee
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 487
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar