Förbygel eller bricole i mörkbrunt

R

Roccopower

Letar efter en snygg smal förbygel eller bricole, alltså ingen men tjocka resårer. Vill helst ha en CWD men har inga pengar till en sådan i nuläget.
någom som har tips på snygga i billigare prisklass? den ska finnas i cob. Vore jätte bra att den går att beställa på internet.

Kom igen nu, tävlingssäsången börjar ju snart, svart till brun sadel är icke snyggt ;)

Sv: Förbygel eller bricole i mörkbrunt

dock lite väl dyr för mig just nu, tänkte köpa nåt billigare så länge och sedan satsa på en cwd :) annars bra förslag, snygg och equippe har bra grejer!

var är den köpt, pris? vet du vart den kan finnas bild? :)

Ja, har kikat på den! så dumt att dem inte har i brunt.. fast min sadel är nötbrun typ, men tabacco blir ju iallafall på tok för ljust :/

den där var ju skitsnygg, blir nog att slå till på den! :)

åååh, fanns bara i full! :/ hur är den i storleken? har visserligen en D-ponny, men han är smäcker..

har kikat lite på denna också, men är det bara jag som inte förstår konstruktionen på den? tycker det ser konstigt ut med det som går över mankammen o spännerna osv!?

jag har den, och den är ganska liten i stl. tycker jag...

okej :) om den skulle vara förstor, finns det plats för fler hål? många frågor hihi.

såg dock nu att den bara fanns i tabacco och svart ;/

okej, men new market är det samma som tabacco eller? jag har en mörkbrun iaf. Finns nog fler som har dem, jag köpte min i butik. så om inte annat kan de nog ta hem en åt dig. hör med din ridsportbutik,

tror det är samma. Okej, men då finns den ju iaf.. ja får göra de :) men mailade även grand prix för o se om dem får in kanske

Roccopower- Fast den från Hippson är ju ingen bricole, utan bara en vanlig förbygel. Så det beror ju på vad du vill ha.

Jo, det förstod jag, fästerna går ju inte till sadelgjorden på den. Men tycker det såg konstigt ut där vid fästerna, nån konstig rem? äsch, jag vet inte hah.

Liknande trådar

P
Utrustning Skulle behöva lite tips på snygga pullarträns och förbyglar/bröstor med avtagbar martingal. Tränset ska vara svart och helst med...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Petra_S
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt...
2
Svar
32
· Visningar
2 432
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar