Föräldragrupp *liten glädjetråd*

Mirre

Trådstartare
Det var vi på igår Isak och jag.
Vi var 5 st totalt men skulle komma fler nästa gång.
Alla var glada och trevliga och tyckte vi skulle komma på babyrytmiken också.
Trodde det var för sent att anmäla dit men vi kunde ändå.
Visade sig också att en av dem bodde bara några 100 m härifrån:)
Isak satt i mitt knä i början, tittade på mig, på dem andra barnen och mig igen. Men efter en stund vågade han sig ner på mattan han också.
Vi hade det riktigt revligt både Isak och jag

Sv: Föräldragrupp *liten glädjetråd*

Vad roligt! Träffa andra bebisar tycker jag är så skönt, Elina är väldigt intresserad av att titta och pilla på dem (och klä av dem helst :o) och sen är de trötta efteråt och sover gott :D
Babyrytmik låter kul! Gud vad skönt för dig att få komma ut lite. Min mammagrupp ses mest på BVC-tiderna, jag hade hoppats på mer men jag är ju en social katastrof också :o

Sv: Föräldragrupp *liten glädjetråd*

Det är jättebra att folk bor nära dig!

Då kan du föreslåt ex promenader eller liknande!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 078
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 069
Senast: Magica
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 654
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka