L
lisa
Jag har börjat fundera på om det verkligen är ekonomiskt hållbart att ha försäkring på en gammal katt (15 år), som inte har något livvärde etc...
Eftersom kostnaden ökar och maxersättningen minskar för varje år, blir det tillslut inte mer än några tusenlappar kvar mellan premien och högsta försäkringsbelopp
Jag skulle gladeligen betala 1000 kr per år om jag visste att jag skulle få eventuella behandlingar ersatta, men när beloppet blir max 10.000 börjar man fundera...
Jag skulle dels vilja höra era åsikter om detta, dels vad olika veterinärbehandlingar egentligen kostar. Kom på att jag inte har någon aning om det
Då kisse är innekatt är väl inte skaderisken så stor, utan det är mer om hon får problem med njurarna eller så som jag funderar på.
Dela gärna med er av era erfarenheter från "gammelkattsproblem" och vad det har kostat hos veterinären
Eftersom kostnaden ökar och maxersättningen minskar för varje år, blir det tillslut inte mer än några tusenlappar kvar mellan premien och högsta försäkringsbelopp
Jag skulle dels vilja höra era åsikter om detta, dels vad olika veterinärbehandlingar egentligen kostar. Kom på att jag inte har någon aning om det
Dela gärna med er av era erfarenheter från "gammelkattsproblem" och vad det har kostat hos veterinären