Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att det görs via iTunes. Alltså att du synkar din 4:a med iTunes och sen när du kopplar in din 5S så synkar du den med det som finns i iTunes så att säga. Tror det kommer upp en fråga om det. Nåt liknande funkade det iaf när jag bytte telefon, supersmidigt!
Jag har alltid alla kontakter i molnet, så när jag lägger i mitt apple-Id på någon enhet kommer alla kontakterna automatiskt.
Så har jag också gjort. Och för ett par veckor sedan gjorde jag det med Ipad. Säkerhetskopierade den gamla i Itunes, pluggade i den nya och la över säkerhetskopian dit. Precis allt kom verkligen över.
Funkar icloud för dig alltså? Jag lyckas inte hantera det så jag bara skiter i det.Molnet är toppen. Känns som att jag aldrig skulle klara mig utan att kontakter, mail, meddelanden, anteckningar och kalender synkas mellan telefon och datorer.
Funkar icloud för dig alltså? Jag lyckas inte hantera det så jag bara skiter i det.