För tjock ponny?

Sv: För tjock ponny?

Länken fungerar inte. Lägg gärna ut på pixbox/photobucket/annat som ej är fb.

"Materialet är inte tillgängligt för tillfället
Sidan du söker kan inte visas för tillfället. Den kan vara tillfälligt inaktiv, länken du klickade på kan vara inaktuell eller så har du inte tillåtelse att besöka sidan."

Kommer upp när man klickar på länken.

Okej... Pixbox funkar knepigt nog inte för mig :S
Så då vet jag inte hur jag ska göra...

Eftersom att det är FB som du har länkat till så måste du gå in i inställningar till fotoalbumet och tillåta att alla kan se det.

Tyvärr är det svårt att göra hullbedöming på bild men den ser inte tjock ut. Ser fin ut tycker jag :)

Nej, jag tycker inte han ser tjock ut. Tinkrar har kraftig benstomme och är kraftiga i sig, och han är bara välmående och har muskler på den bilden. Han ser fin ut!

Hej!

Och jag tycker det är helt omöjligt att se om han är tjock med den extremt vita magen mot den vita bakgrunden.

Bilder ut fler vinklar skulle jag vilja se (bakifrån, rakt från sidan). Och ingen vacker snö:-).

Men det är svårt att se hull på bild. Min tjej ser inte tjock ut på vissa bilder och på andra får jag frågan om hon är dräktig (det är mer rättvisande, hon är fet!).

/Lavinia

Tycker det är jätte svårt att se på den bilden faktiskt!

Inte alls tjock tycker jag. En Tinker ska vara kraftig. Har en själv som är lätt överviktig som är betydligt kraftigare. Det är lättast att se över baken om de är för tjocka. Finns mjukt "hull" på var sida om ryggraden bak eller är det muskler du känner när du trycker lätt?

Jag är leden för den usla bilden... Har tyvärr ingen annan som är bra heller då det bara är en massa snö med ;)
Men jag tycker nog själv att han är ganska lagom för han har fått mycket mer muskler och "kommit upp" mer!

Liknande trådar

Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 879
Senast: alazzi
·
Utrustning Jag är helt novis när det gäller sadlar och kommer att ta hjälp av kunniga människor när jag ska köpa en ny sadel till min nya...
Svar
0
· Visningar
447
Utrustning Hej! Jag tar tacksamt emot tips på hoppsadel som kan passa min häst. Jag rider huvudsakligen dressyr men vill ha en hoppsadel för...
Svar
0
· Visningar
667
Hästvård Jag har köpt på mig ett parti med halmpellets, men undrar om ni som har erfarenhet av detta kan komma med synpunkter? Jag tycker att det...
Svar
15
· Visningar
3 072
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka