K
kattlizz
Sv: För stor ryttare..
om hon sägr att sadelgjorden var för stor vf tror du inte på det?=)
om hon sägr att sadelgjorden var för stor vf tror du inte på det?=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har inte sagt att jag inte tror det tycker bara att det spelar ju ingen roll om den ändå inte sitter bra..hästen störs ju i vilket fall! sen om det är sadeln eller sadelgjorden det är fel på är skitsamma...frästen varför får jag för mig att du är AWAKE egentligen? menar...du har 9 inlägg o ALLA handlar om henne o hur jäääätte duktig hon är?om hon sägr att sadelgjorden var för stor vf tror du inte på det?=)
o sadeln satt ju som skräp också...fast det var ju bara sadelgjorden som var för lång o hon kunde inte vänta tills hon hittade en kortare...jätteduktigt, verkligen begåvat...
nää sadel har jag inte ens tagit med i det hela. utan jag menar att hela ekipaget var i oblans... pga att hästen kunde hitta balans då en unghästar har inte superbalans i början och då görs saken inte bättre av att man är för lång för hästen ...
o det tror du på?! hehe hon red hästen i både skritt o trav, samma gång...väldigt begåvat att hinna med det när man BARA satt upp o av...jag har nog inte så mkt emot henne som person, men jag pallar inte med hennes j*vla "vetbäst-attityd"! dessutom LETAR hon anledningar till tjafs...det är HON som drar igång allt...JÄMT.Hon satt ju bara upp och av?
Jag har suttit och kollat på bukefalos hela veckan och idag blev jag medlem för att försvara henne för alla e ju så taskiga...
du menar att jag vann :smirk:
näää men hon vill nog inte att denna tråd ska stängas...
Va e detta
troll antar jag :smirk: man undrar ju vem det är (inte svårt att lista ut) :smirk:
troll antar jag :smirk: man undrar ju vem det är (inte svårt att lista ut) :smirk:
haha precis vad jag också tänkte på...jag undrar jag...Ursäkta mig om jag stör tråden på nått sett, men har du tänkt på att allt du har skrivit överhuvudtaget har handlat om AWAKE och försvarat henne?
mmm hoppas den personen inte lyckas
dessvärre har vi ju redan kommit ifrån ämnet = tråden är på godväg att spåra ur = nån har lyckats...igen