För stor ryttare..

Sv: För stor ryttare..

om hon sägr att sadelgjorden var för stor vf tror du inte på det?=)
 
Sv: För stor ryttare..

om hon sägr att sadelgjorden var för stor vf tror du inte på det?=)
har inte sagt att jag inte tror det tycker bara att det spelar ju ingen roll om den ändå inte sitter bra..hästen störs ju i vilket fall! sen om det är sadeln eller sadelgjorden det är fel på är skitsamma...frästen varför får jag för mig att du är AWAKE egentligen? menar...du har 9 inlägg o ALLA handlar om henne o hur jäääätte duktig hon är?
 
Sv: För stor ryttare..

o sadeln satt ju som skräp också...fast det var ju bara sadelgjorden som var för lång o hon kunde inte vänta tills hon hittade en kortare...jätteduktigt, verkligen begåvat...:)

nää sadel har jag inte ens tagit med i det hela. utan jag menar att hela ekipaget var i oblans... pga att hästen kunde hitta balans då en unghästar har inte superbalans i början och då görs saken inte bättre av att man är för lång för hästen ...
 
Sv: För stor ryttare..

Hon satt ju bara upp och av?

Jag har suttit och kollat på bukefalos hela veckan och idag blev jag medlem för att försvara henne för alla e ju så taskiga...
 
Sv: För stor ryttare..

Hon satt ju bara upp och av?

Jag har suttit och kollat på bukefalos hela veckan och idag blev jag medlem för att försvara henne för alla e ju så taskiga...
o det tror du på?! hehe hon red hästen i både skritt o trav, samma gång...väldigt begåvat att hinna med det när man BARA satt upp o av...jag har nog inte så mkt emot henne som person, men jag pallar inte med hennes j*vla "vetbäst-attityd"! dessutom LETAR hon anledningar till tjafs...det är HON som drar igång allt...JÄMT.
 
Sv: För stor ryttare..

Inte vad jag har sett?? då äre ni som letar upp fel hos henne ......
 
Sv: För stor ryttare..

jag tänker inte disskutera mer med dig. den här tråden handlar faktiskt inte om AWAKE...även om ni 2 verkar tro det...
 
Sv: För stor ryttare..

troll antar jag :smirk: man undrar ju vem det är (inte svårt att lista ut) :smirk:
 
Sv: För stor ryttare..

troll antar jag :smirk: man undrar ju vem det är (inte svårt att lista ut) :smirk:

den som brukar få trådar att spåra ur...ingen nämnd ingen glömd:p jag är faktiskt ingen elak människa som vill hacka på folk...men jag fixar bara inte folk som verkligen BER om att man ska käfta med dom...suck:/
troll ja...minst sagt...:angel:
 
Sv: För stor ryttare..

Ursäkta mig om jag stör tråden på nått sett, men har du tänkt på att allt du har skrivit överhuvudtaget har handlat om AWAKE och försvarat henne?
 
Sv: För stor ryttare..

Låt oss då hålla oss till TS fråga och strunta i trollet :idea:
 

Liknande trådar

Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 032
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 667
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Emro
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 907
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp