Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det ligger väl precis på gränsen anser jag... och särskilt när det gäller Cor de la Bryere blodet...
Du lär ju få "go" i avkomman iallfall...
Givetvis beror det på vilka individer man vill linje/inavla på-alla har ju inte samma egenskaper.
Sedan tycker jag personligen att det är gammalt dravel att återigen dra upp Cortez gångarter- han har väl mer än en gång bevisat sin storhet som avelshingst!!
Det är på gränsen tycker jag. Men om du vet vad du vill ha fram och varför du gör korsningen är det upp till dej förståss. Hittar du inga andra lämpliga hingstar så. Det är ju genom linjeavel snabba avelsframsteg har gjorts inom många husdjursraser men jag tycker att det kräver en tanke och att man vet vad man gör och vilka risker man tar.
Juridik & Ekonomi Jag fick besked tidigt, förra året var jag bland de sista.
Jag får dock betala, närmare 20' 😅🙈 Men det har jag räknat med, även om jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.