För mycket flugspray?

Sv: För mycket flugspray?

KL

Ang US så glömmer jag ibland att skaka om flaskan innan jag sprayar, vilket ger väldigt mycket sämre resultat på min häst. En påminnelse till ni som är lika glömska som jag :angel:

oj jag som använder det varje dag på min...har inte märkt av nåt "konstigt" iofs så sprejar jag bara där täcket inte täcker...konstig mening.. men man kanske kan dra ner på us och sen ha en annan som man använder dagligen istället?skulle d funka tror ni?

oj jag som använder det varje dag på min...har inte märkt av nåt "konstigt" iofs så sprejar jag bara där täcket inte täcker...konstig mening.. men man kanske kan dra ner på us och sen ha en annan som man använder dagligen istället?skulle d funka tror ni?

Ingen aning, skulle bli alldeles galen om jag skulle behöva spraya varje dag :o

Kl.
Jag använder PROBs flugspray och tycker det funkar utmärkt!
Sprayar över hästarna var 2-3 dag förutom i huvudet (använder flughuva).
Sen beror det på hur mycket flugor det är ute, varierar rätt mycket här. När det är riktigt mycket sprayar jag varje dag. :)
Får kanske testa sig fram när det gäller flugmedel och mängd. ;)

ja man kanske får ha nån som är "mildare" oxå...
Ingen som har provat insektshalsbandet för häst eller är det ytterligare en grej som verkar för bra för att vara sann??!!:crazy:

Liknande trådar

Hästvård Jo, en sak som jag tänkt på ett tag. Jag använder alltid pälsglans på min häst innan ridning. Men nu när det är sommar så kan dom...
Svar
3
· Visningar
1 272
Senast: clubman
·
A
Hästvård Intressant det här med täcken.. Måste man täcka hästen? Varför täcker man sin häst? Jag har många gånger diskuterat det här med...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
15 588
Senast: nimbo4ever
·
Övr. Djur Hej alla kaninälskare! Vi har kaninerna i en syrénberså för att de ska syddas mot regn och värme. Det är optimalt på alla punkter...
2
Svar
29
· Visningar
5 086
Senast: Zanuzzi
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka