Alexandra_W
Trådstartare
Sv: För högt eller för lågt arbetstempo?
Vi kom ju inte längre i diskussionen för det kom saker emellan, så vi han aldrig komma in på detaljdelen (då hade vi troligen haft ungefär samma väg till målet), men det var ändå intressant det att jag direkt och spontant tyckte hellre det friskare tempot och jobba från, och bekantingen tyckte hellre det långsammare och jobba från.
Därför frågeställningen är så 'särskiljd' och så väldigt antingen eller. Den är högst teoretisk.
Men det är inte ett verkligt val man nånsin seriöst står i eftersom båda är fel och inget man accepterar Sorry, men jag ser inte poängen i att välja av två dåliga saker som man inte vill ha
Om jag skulle föredra en häst som väljer att smita si eller så ?
Jag tror samma häst kan göra båda. Beroende på vad ryttaren gör,
så står den emot eller springer undan....
Men en seg häst som inte går fram vill jag aboslut inte ha. Men återigen, inte heller en som bara springer undan......
Vi kom ju inte längre i diskussionen för det kom saker emellan, så vi han aldrig komma in på detaljdelen (då hade vi troligen haft ungefär samma väg till målet), men det var ändå intressant det att jag direkt och spontant tyckte hellre det friskare tempot och jobba från, och bekantingen tyckte hellre det långsammare och jobba från.
Därför frågeställningen är så 'särskiljd' och så väldigt antingen eller. Den är högst teoretisk.