För er som letar vagn

Sv: För er som letar vagn

Vissa såg ju riktigt bra ut, vissa var det lite "globus-varning" på. Såg ut att vara en hel del bra maratonvagnar till bra pris :)

Tänk på att det blir mycket dyrare, då priserna är i norska kronor.

Rätta mig om jag har fel ? Vår krona är väl starkare än Norges ?

Mvh
Eran Emma - som vill ha giggen, shettismaraton vagnen och släden :rofl: *host* Men andra ord allt !

Nej, det är tvärt om, så om du köper något för 1000 norska kronor så blir det ca 1250 svenska kronor (ungefär, har inte full koll på kursen)

Usch då ligger den norska kronan så högt :(
Får helt enkelt vänta då tills den sjunker.

Jag fick även hem Tidaholmsvagnar's nya katalog och prislista idag, har suttit och dreglat länge nu ;)

Den där giggen var ju läcker...men är inte det en rockard?

Den polska sidan du lade in...hittar ni nån rockard/gigg där?

Nån som vet om ungrarna har fina grejer?
Jag är nämligen från Ungern och tänkte att man kan ju rycka i lite kontakter...men jag var ju 9 år när jag kom till Sverige så jag hann liksom aldrig kolla av läget med vagnar då:angel:

Den där giggen var ju läcker...men är inte det en rockard?

Den polska sidan du lade in...hittar ni nån rockard/gigg där?

Nån som vet om ungrarna har fina grejer?
Jag är nämligen från Ungern och tänkte att man kan ju rycka i lite kontakter...men jag var ju 9 år när jag kom till Sverige så jag hann liksom aldrig kolla av läget med vagnar då:angel:

näe hittar ingen rockard/gigg på den polska sidan...
Ungrarna ska vad jag vet ha bra prylar. Både när det gäller vagnar och selar.
Får u för dig att hämta från ungern så säg tillmig för då vill jag göra en beställning. Har ungerskt påbrå oc det skulle vara kul att ha utrustning därifrån (f.ö så är ungersk mat fantastikst gott :d )

Equus Driving är återförsäljare på dessa vagnar. Kontakta dem om är intresserad av att köpa en.

Jag köpte en maratonvagn tillverkad av Glinkowski, återförsäljare var Koier. Han bor väl själv i Danmark men jag köpte den av en återförsäljare på Flyinge (Karin Bratten Hill). Jag är mycket nöjd med min vagn iaf.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
609
Senast: Mli
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
570
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Kirre
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 586
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London