För er som gillar utmaningar

Sv: För er som gillar utmaningar

OJ!! :D

Kanelbullen i bakgrunden såg mumsig ut...

Virkade en hel LIIITEN servis för ett antal år sen... Skulle nog inte ha tålamod idag.
 
Sv: För er som gillar utmaningar

Fast det är ju det som är tjusningen med virkning har jag märkt: Man kan göra helt underbara :love: grejer, som de Sandra har virkat, men det är såpass okomplicerat att vem som helst kan knåpa ihop det. Flera av hennes fina bakverk och maträtter är ju ganska enkla rent tekniskt sett, men effekten är oerhört trevlig, de är jättevackra.

Jag vill absolut veta hur hon har virkat hallonen dock! Grymt fina!

...och när jag får barn någon gång så vill jag virka många mjuka, goa leksaker. Som barn älskade jag att leka mataffär, kock och café och jag kan se framför mig hur man virkar ett mjölkpaket, bröd, bullar, frukter, grönsaker, kyckling, smörbytta... Åhh, jag måste köpa lite mer garn. Jag tror att jag har blivit garnknarkare, jag är inne minst en gång i veckan och handlar :p
 
Sv: För er som gillar utmaningar

Tja, jag och en grupp andra hållet på att förbereda oss för att sticka/virka in ett objekt i Köpenhamns... hamn? :p Som ska ha måtten 6 x 15 meter :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Om man räknar med idag så är det 48 dagar kvar på året. Perfekt för att göra en ny vana! (Jag gillade 90 dagars tråden vi hade i början...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 871
Senast: Monimaker
·
Hemmet Förutom storkok, vad är era bästa hacks för en smidig/billig/tidssmart vardag? Bästa städhacks kanske? Har börjat intressera mig för att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 002
Senast: Korven
·
Äldre Dagens Nyheter och Sveriges radio har artiklar om Spionerande appar.... Appar som håller koll på oss när vi inte använder dem.... Någon...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: MiniLi
·
R
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
10 027
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp