Sv: För dålig för att rida för tränare.
kl
Blir så jävla trött på sådana här kommentarer!
Vad är det som säger att bara för att du är över 18 måste du köpa stor häst? Vad är det som säger att bara för du har häst så måste du tävla? Om du läst TS första inlägg hade du förstått att hon inte var tävlingsinriktad...
Själv är jag 21 och har fortfarande kvar min connemara, tycker du inte att det är upp till var och en?
Varför skulle en tränare få negativ attityd till en äldre ryttare på ponny?
Varför har du köpt en c-ponny? Om du fyller 19 i år får du bara tävla i unghästklasser. För mig verkar det lite märkligt att gå från en fjording (d-ponny?) till en c-ponny när man är 18-19 år. Borde du inte satsat på en större häst? Risken finns väl att tränarna tänker som jag och från början får en tråkig negativ attityd till dig och din ponny som ekipage.
kl
Blir så jävla trött på sådana här kommentarer!
Vad är det som säger att bara för att du är över 18 måste du köpa stor häst? Vad är det som säger att bara för du har häst så måste du tävla? Om du läst TS första inlägg hade du förstått att hon inte var tävlingsinriktad...
Själv är jag 21 och har fortfarande kvar min connemara, tycker du inte att det är upp till var och en?
Varför skulle en tränare få negativ attityd till en äldre ryttare på ponny?