Sv: För alla oss som tyvärr inte kan vara på RHC
Heheheeee.... ja, de AR ju mouthshutteruppers....
Makens uttryck (behover jag saga att han inte ager en enda snokrem?)
Tillbaka till CB da
Folk i den har traden, innan jag borjade skriva, var mkt fordommande - men MYCKET FA personer pa western buke skulle klara av att i full galopp vanda sina hastar SNYGGT runt tunnor, eller pinnar. MKT FA ryttare har inne skulle klara av att fa sin hast att satta under sig och gora en snygg stopp i roping. Mycket, mycket, mycket fa. Och JA jag tillhor dom som med storsta sannolikhet INTE skulle klara av att gora oavstaende snyggt.
I arlighetens namn
Kolla igenom bilderna - vad ser vi? Amatorer och youthriders. I majoritet iaf. De ar PRECIS lika bra, eller daliga, som de flesta av oss har inne ar. Det finns en person i den har traden jag har sett rida dar hastens kaft var ihopsnorpt for att ryttarens hander var PA TOK for harda. Det ar inte roligt att se en ihopskrynklad overlapp pga smarta - men denna ryttare har inte sadan sjalvdistans att den kan se det.
De ryttare som hangs ut av fotografen har inte fortjanat att bli "offer" for denna PETA-inspirerade propaganda. De ar inte proffs, de ar inte offentliga personer. De ska inte behova vara radda for att fortsatta trana TAVLA och utvecklas - for tank om denna person som sa utstuderat tagit bilder pa dom (flera bilder per ekipage med.. tank pa det..) fortsatter? Det AR SKITLATT att ta osmickrande bilder. Att fa en ridstil att se dalig ut ar det lattaste som finns - for allt du behover ar timing och en bra kamera. Samma med en ryttare.
Ma den perfekta ryttaren kasta den forsta stenen, RESTEN av OSS kanske borde sluta ojja oss over andras ridning och fundera bade en och tva ganger pa var egen i stallet.