Ja jag känner liiite så med, att prima är mer stoigt.Primus till en hingst? Prima tycker jag passar bara till ett sto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag känner liiite så med, att prima är mer stoigt.Primus till en hingst? Prima tycker jag passar bara till ett sto.
Crème brûlée
Fantasin står still, letar efter namn på amerikanska/engelska till hingst eller stoföl som blir fux eller rödblack
Jättebra tema ju. Finns ju många fina stjärnnamn annars.Funderat lite på någon stjärnkonstellation, mamman heter Luna
Atria är fint i övrigt men det är också namnet på ett finsk köttföretag i stil med Scan, så det hade fallit bort för mej personligenJättebra tema ju. Finns ju många fina stjärnnamn annars.
Sirius, Vega, Capella, Altair, Bellatrix, Atria, Regulus, Adara etc. Finns många fina.
Haha, sånt kan vara bra att veta .Atria är fint i övrigt men det är också namnet på ett finsk köttföretag i stil med Scan, så det hade fallit bort för mej personligen
(Djungeldjuret) Hugo!Jag tar tacksamt emot hjälp att hitta ett hingstnamn på H (stonamn har jag klart). Mamma heter Olivia och pappa är Hip Hop. Jag vill helst att namnet ska vara svenskt men är öppen för fler förslag. Hennes tidigare söner heter Unik och Obsidian så en egenskap eller ädelsten/sten/mineral eller liknande vore kul. (Men inte nödvändigt) Ping @athena_arabians
Jag tar tacksamt emot hjälp att hitta ett hingstnamn på H (stonamn har jag klart). Mamma heter Olivia och pappa är Hip Hop. Jag vill helst att namnet ska vara svenskt men är öppen för fler förslag. Hennes tidigare söner heter Unik och Obsidian så en egenskap eller ädelsten/sten/mineral eller liknande vore kul. (Men inte nödvändigt) Ping @athena_arabians
Jag tar tacksamt emot hjälp att hitta ett hingstnamn på H (stonamn har jag klart). Mamma heter Olivia och pappa är Hip Hop. Jag vill helst att namnet ska vara svenskt men är öppen för fler förslag. Hennes tidigare söner heter Unik och Obsidian så en egenskap eller ädelsten/sten/mineral eller liknande vore kul. (Men inte nödvändigt) Ping @athena_arabians
Helium och Heliotrop är faktiskt med på min lista.Helium var det första som poppade upp
Bergarter/ädelstenar: Hyperit, Heliotrop, Hematit
Ja, det har jag också funderat på men har inte hittat någon bra på H.Har inget konkret förslag men tänkte att det även vore kul att ge namn efter en dans, iom pappas namn?
Olivin och Halit var fint! Jag var inne på Heliodor (är väl en ädelsten?) Men fick tvärnej av sambon som tyckte att det lät som ett stonamn. Jag tyckte att det var perfekt!Olivin
Ortoklas (en fältspat)
Oboyerit (ja, det är faktiskt ett mineral... en tellurit)
Omfacit (mkt vacker grön färg)
Ofiolit (en bit oceanplatta som pga plattkonvergens hamnat på kontinentalplatta)
Halit (bergssalt)
Hedenbergit (en pyroxen)
Hornblende (en amfibol)
Ja, det har jag också funderat på men har inte hittat någon bra på H.