Folksam open Falsterbo

Texaz

Trådstartare
Hoppas att någon kan hjälpa mig förstå hur det fungerar...

Har bekanta som tävlar och den ena har tagit sig igenom semifinalen felfritt, men sen då? När går finalen, och hur många går vidare?
Som jag förstått innebär bedömning A att tiden inte räknas.

Är totalt lost på hoppningen nuförtiden :o

Hoppas att någon kan hjälpa mig förstå hur det fungerar...

Har bekanta som tävlar och den ena har tagit sig igenom semifinalen felfritt, men sen då? När går finalen, och hur många går vidare?
Som jag förstått innebär bedömning A att tiden inte räknas.

Är totalt lost på hoppningen nuförtiden :o
Är hästen 5 eller 6?
För 5-åringar går dom 20 bästa till final. Det är ju dock bed A i semifinalen så man kan inte skilja dom som har samma antal fel. I praktiken brukat det alltså bli betydligt fler starter i finalen.

För 6-åringar går andra semifinalen i bed A:0 så där skiljer tiden och det blir alltid 22st till final

Finalerna brukar gå till helgen

Är hästen 5 eller 6?
För 5-åringar går dom 20 bästa till final. Det är ju dock bed A i semifinalen så man kan inte skilja dom som har samma antal fel. I praktiken brukat det alltså bli betydligt fler starter i finalen.

För 6-åringar går andra semifinalen i bed A:0 så där skiljer tiden och det blir alltid 22st till final

Finalerna brukar gå till helgen
OK, handlar om en 5-åring, blev fundersam eftersom inga startlistor kommit ut. Får ge mig till tåls då, de nollade i båda semifinalerna så då borde de ju vara i final??

OK, handlar om en 5-åring, blev fundersam eftersom inga startlistor kommit ut. Får ge mig till tåls då, de nollade i båda semifinalerna så då borde de ju vara i final??
Ja alla med 0 fel är vidare. Startlistorna kommer ligga på longinestiming.com Inte Equipe

5-årsfinalen går på fre såg jag nu

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig...
2
Svar
37
· Visningar
6 178
Senast: Qelina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama