Följare (funktionen)

Blueberry

Trådstartare
Jag förstår inte riktigt funktionen "Följare", men jag misstänker att det är något snart och fiffigt?

Jag följer ingen, men några följer mig. Är följare mer som en kompisfunktion, ett bra sätt att stalka sina favoritbukefalister eller något helt annat?

Jag förstår inte heller den funktionen men jag har några som jag följer :o Förstår inte vitsen riktigt. Det står bara att man följer/har följare men något annat händer ju inte. :confused:

Jag förstår inte riktigt funktionen "Följare", men jag misstänker att det är något snart och fiffigt?

Jag följer ingen, men några följer mig. Är följare mer som en kompisfunktion, ett bra sätt att stalka sina favoritbukefalister eller något helt annat?

Det enda smarta som jag ser med funktionen är att man på förstasidan kan se vilka av dessa som man "följer" är online.
Om det finns något mer funktionellt med det hela så har iallafall inte jag kommit på det :confused:

Kunde man inte i nåt skede se de följdas aktivitet? Alltså om jag t.ex.
följer @Blueberry så kan jag se allt hon skrivit och så. Orkar inte kolla just nu, men jag tror att det var/är så.

Om en klickar uppe i bannern där ens bild och nick synts, så dyker en ny meny upp. Klickar en på "ditt nyhetsflöde" i den menyn kommer en lista med de senaste aktiviteterna de en följer har gjort :)

Jag kom på en bra grej med "Personer du följer"! När man postar ett blogginlägg så kan man ställa in det så att bara personer man följer kan läsa det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 696
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka