Fölets första "trotsålder"??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mayara
  • Startdatum Startdatum
M

Mayara

Fölets första \"trotsålder\"??

Var ute hos mitt gosiga föl. Hon har varit hur go som helst förut och älskat att man kliar på henne. Nu, igår kväll, reser hon sig plötsligt och lägger öronen bakåt, går nästan till anfall och vänder baken till mig hela tiden för att kicka. Jag står förstås som ett fån och fattar inget :confused: Är det någon första trotsålder, var det bara "bus" eller kan det ha varit så att hon blev rädd för mig för att jag hade keps på mig och hon tyckte att jag så läskig ut? Visst kan föl bråka och sparka, men hon verkade så agressiv...

Har jag förlorat mitt gosseföl?? :cry: /Mayara

Re: Fölets första \"trotsålder\"??

Hon är bara 18 dagar. Men idag när jag var hos henne var hon sitt gamla vanliga jag! Men det är ändå konstigt.../M :confused:

Liknande trådar

Ridning Hej Behöver verkligen hjälp nu då det snart brister för mig. Har nog lagt tråden rätt då det är ridproblem jag har. Varning för mega...
Svar
15
· Visningar
3 203
Senast: Dressyren
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 177
Senast: mackan
·
Hästhantering Har kikat i flera gamla trådar om att ha valack och föl gåendes ihop, och läst om mångas tankar och erfarenheter. I lördags släpptes...
Svar
19
· Visningar
2 605
Senast: REIN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka