Föl idag!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HannaP
  • Startdatum Startdatum
Men om hon inte kommit med på den listan fast jag har skickat in rätt papper osv? Vem är ansvarig då?

Han verkar bättre nu, lite flämtig men....

Någon som kan ge mig namnförslag? mamman heter Scarlet o Hara och pappan Santa Cruz.

Mvh Hanna

Ja eftersom hingsthållaren har gått ut med att detta ska ingå i språngavgiften så har du alltså betalt för den också. ;)

Har de slarvat bort papperna får de själva stå för konsekvenserna...jag menar här är ju liksom svart på vitt att du skall ha en fosterförsäkring som ingår,har de slarvat så får de själva täcka detta med sin företagsförsäkring.Jag kan inte se någon annan lösning på det hela. ;)

Jag hoppas de inte försöker smita från sitt ansvar? :confused:

Hmm de enda namn som poppade upp i huvudet just nu...var Scarface....Scearing Cruz....Cruizing Saint....eh ja de var lite konstiga namn kanske?

Grattis igen!

Jag tror att det är som crazy säger, fast jag tror att det är ifrån 90 dagars avgiften, vilket jag har för mig var på honom?.
Är avgiften betald inom tiden, så är det inte ditt bord längre.
Om hon inte vet att ditt sto är dräktigt, så kan hon ju inte kräva in sin avgift heller, eller???
Men man vet ju inte... Skulle inte tro att den typ av ärende är prövat i domstol.

Jag tror mig förstå att ni inte har seminerat på hans hemstation.
Er station har helt säkert dokumentation på dräktighetsundersökningen.
Och skulle det gå till rätten, tror jag nog att det skall räcka.

Jag hoppas att det inte blir tal om, över huvudtaget, utan att bägge två är på den friska sidan vid det här läget!
Jag tycker i allmänhet att "killarna" är lite trögare och ynkligare, överlag. De tar mer tid på sig att stå upp, hitta mjölkbaren, ja det mesta. Men det kan ju bara vara vi, som har råkat ut för den typen!

Härlig unge!
Härlig färg!
Härlig uppsyn!
Långa ben!

mvh

Är själv mästare på att mena vad jag tänker!
Fast å andra sidan är ju försäkringar en djungel, så man vet ju aldrig.
:D

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: Habina
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·
Hästhantering Min häst vill inte bli lastad längre och jag förstår inte varför. Jag har haft hästen i 4 år och hon har alltid varit lättlastad och...
2
Svar
31
· Visningar
4 999
Senast: ygenda
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025

Hästrelaterat