FÖL FÖL FÖL FÖL FÖL!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lilltufsan
  • Startdatum Startdatum
Re: Äh

Härmed nominerar jag ditt fotoalbum till "Årets Segaste Hemsida"! :D

Så vansinnigt söt! Jag vill också ha en fölis! En Trakhenerbäbis vill jag ha! *avundsjuk*

Re: Nya bilder!!

Underbart söt!
Jag vet inte, men jag tycker han verkar vara en väldigt stor personlighet, det är något speciellt med honom. :)

650 visningar... :D

Han är lindad för han har ett sår där - morsan gjorde nånting, antagligen har hon dragit med hoven :confused: i alla fall hade han ett långt sår på benet, vi fick sy, stygnen är borttagna nu men det är fortfarande ett sår.

Personlighet, såklart är han en stor personlighet!! :love: Jag är nog inte riktigt objektiv... :smirk:

Re: Nya bilder!

Sötis!

Allt bra med benet nu?
Ja, tack och lov *pustar ut* Det läkte fint. Nu syns bara ett smalt streck där såret varit!

Men han har inte rätat upp det benet riktigt än, går fortfarande på ballarna. Det andra benet är nästan helt upprätat. Lindan har nog hindrat upprätningen lite grann. De går ute mycket nu så det ska nog ordna till sig.

Dumt nog så mätte vi ju inte. Men tjaa.... liten. :D Gissar att han var ca 1 dm lägre när han var nyfödd än de andra fölen varit när de var helt "nya". Han är fortfarande minst fast han är äldst.

Mamma är 1.59 o pappa 1.69...

*host* *host* Nja, grannen är knappt 1.5 dygn äldre. :angel: Men det han inte har i storlek har han i energi! Jösses, att se honom spinna loss ute är en njutning för ögat! Man kan stå och titta hur länge som helst. :)

*host* *host* Nja, grannen är knappt 1.5 dygn äldre. :angel: Men det han inte har i storlek har han i energi! Jösses, att se honom spinna loss ute är en njutning för ögat! Man kan stå och titta hur länge som helst. :)
Det är sant, Lilleman ÄR faktiskt äldre - fast han skulle ju inte vara det... :) Han var nog större när han var ny fast han var 3v för tidig :smirk: Igår var det extra bra fart :D vi släppte ut dom under "korkeken" = den lilla hagen mellan åringarnas hage & uppfartsvägen.

Ja, han var större när han var mindre eller hur det nu var. :D Fast vildast är nog din och den lilla travtjejen. :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka