Jag beklagar så oerhört @Kristall10. Du kämpade så för din fina fölunge, det är för jävligt att det skulle behöva sluta så. Mina varmaste kondoleanser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så dåligt att de inte höll koll ordentligt! Håller alla tummar för er nuAdele opererades i tisdags och själva operationen har gått bra,blev dock en mer komplicerad operation än dom trodde från början.. tyvärr så har hon problem med att resa sig och dom har fått hjälpa henne upp dom har även varit tvungna att plocka bort gipset dom haft från början. vi ska dit ikväll och hälsa på,,hon har problem att dia och dom hade inte kollat upp det så mammas juver var sprängfullt när en av mina bekanta som var där med en av sina hästar skulle hälsa på dom,,4 personer var dom för att få upp henne och få henne att dia.. hoppas dom håller bättre kol nu dom var även tvungna att skaffa en gummi matta i boxen för att göra att hon får bättre fäste att kunna resa sig... känner mig väldigt orolig att detta inte ska gå så bra som jag vill
Nu har hovis varit ute och kikat. Han var rätt chockad. Kunde bara lyfta fram och nu ska vi träna på bak så kommer han ut om 10-14 dagar för bak.
Jag har inga skuldkänslor alls över hanteringen. Jag har pratat med hovis i omgångar gällande Torsten. Han är inte lätt i någon hantering. Stentuff nu sparkas han inte eller klättrar på en i alla fall. Han är inte elak han är bara ett föl. Tog ju ett tag innan vi ens fick på grimman
Nu är han också lite ledbar in och ut från hagen.
Jo det var till dig jag skrev men missade att tagga dig@Kristall10 om det är mitt föl du frågar om är hon hemma igen, jag har kunnat tagit bort bandaget på höger fram men jag upplever att hon ät lite ostabil i benet ännu hon är skodd i båda fram och på vänster ben är hon fortfarande bandagerad från bog och till hov. hon står på box och ska promeneras med 2 ggr om dagen, hon har smärtlindring och magsårs medicin Hon har lyckats få två öppna sår över och under vänster knä som jag måste lägga om varannandag återbesök inom kort för att se hur vi ska fortsätta och hur benställning och överkotningen ser ut. håller tummar för att det kommer att sluta väl.. vi koncentrerar oss också på att mamma ska lägga på sig mer då hon tappat hull när dom stått på kliniken 15 dagar, mamma tycker inte om att stå på box och hon är ju även dräktig så vi måste få upp henne i hull
Vilken liten buseIdag vart hovis ute och det gick superbra. Hur lätt som helst men så har jag ju världens bästa hovis också. Han kommer ut om 14 dagar igen bara för att träna.
Lite över tre månader nu. Tiden går fort