Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Det där med namn alltså.... Funderar på att göra en fuling.
"I Eileen"
Eileen är det enda som har känts något sånär rätt nämligen.
Nej, Det finns redan en Eileen, och man får inte ta samma, eller något som uttalas sammaIleen funkar väl också som namn annars?
Sanning med modifikation. Vet hästar som heter samma sak med bara någon bokstav i skillnad. Det hela handlar nog om hur registratorn tycker just den dagen.Nej, Det finns redan en Eileen, och man får inte ta samma, eller något som uttalas samma
Sanning med modifikation. Vet hästar som heter samma sak med bara någon bokstav i skillnad. Det hela handlar nog om hur registratorn tycker just den dagen.
I det fall jag tänker på så tror jag inte det spelade in alls (två okända namn) även om förfarandet i sig inte skulle förvåna mig i den organisationen... och vem som är uppfödare...
Vad sägs om Irene? Näääästan samma namn om man uttalar det på engelska.Nej, Det finns redan en Eileen, och man får inte ta samma, eller något som uttalas samma
Haha!... och vem som är uppfödare...
Vad sägs om Irene? Näääästan samma namn om man uttalar det på engelska.
Tweaka det! Eireen eller Eirene? Eller så döper du fölet till I Lean. Ingen kan väl påstå att 'jag lutar' är likt Eileen?Haha!
Ja jag är nog inte så populär så jag lär inte komma undan med det...
Ja det är det ju! Men på svenska tycker jag att det är rätt fult
Hur höga är era föl?
Min som är 6 veckor nu är 115 cm hög. Funderar på om han växer mer än andra eftersom han står på box och inte rör sig lika mycket. Att all energi går till att växa istället för till rörelse?
Tycker han har blivit så stor sista veckan bara .
Hur höga är era föl?
Min som är 6 veckor nu är 115 cm hög. Funderar på om han växer mer än andra eftersom han står på box och inte rör sig lika mycket. Att all energi går till att växa istället för till rörelse?
Tycker han har blivit så stor sista veckan bara .
Men så tråkigt!... Jag tror vår Donkey Boy var typ 110 cm som nyfödd Skall försöka mäta Frank för att få en uppfattning, även om han går på tå ännu.
Ang. det har vi kontaktat RMC då han är väldigt stram i hovlederna fram, samt visar att han är öm genom att tjura när man tar på/i frambenen. Nu får de begränsad utegång med förhoppningen om att mer vila skall få honom att slappna av mer och komma ned bättre på hovarna.
Tack så mkt!@kimmis87 Hon är väldigt vacker, så feminin!