Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gabby_Ossi spännande! Fager är anmäld till Timrå 25/5. Var snabb att anmäla vilket var tur för nu är det jättefullt. Är en bra bit att åka om man inte får plats...
Har glömt, vad är det för stam på henne?
Jag är väldigt nyfiken på Lyxa och ska försöka se henne! Har ju också en Luxusavkomma född 2015. Även jag hann få plats med min treåring i Timrå. Vi hinner nog inte rida in, hon är jättekänslig och jag kommer ta det superlugnt, men vill ändå ta chansen att visa!Lyxa (och jag) kommer också till Timrå
fast hon är född 2015.
Gabbys är Deodoro-Bernstein
Lyxa (och jag) kommer också till Timrå
fast hon är född 2015.
Gabbys är Deodoro-Bernstein
Jag är väldigt nyfiken på Lyxa och ska försöka se henne! Har ju också en Luxusavkomma född 2015. Även jag hann få plats med min treåring i Timrå. Vi hinner nog inte rida in, hon är jättekänslig och jag kommer ta det superlugnt, men vill ändå ta chansen att visa!
@Gabby_Ossi spännande! Fager är anmäld till Timrå 25/5. Var snabb att anmäla vilket var tur för nu är det jättefullt. Är en bra bit att åka om man inte får plats...
Har glömt, vad är det för stam på henne?
Tjusigt!Idag har dressyrhästen fått löshoppa. Han är inte så modig och fattar inte riktigt vitsen med att hoppa högt men skötte sig toppen!
Visa bifogad fil 27878
Här går det så bra!vilken smidig och trevlig liten häst han är. Funkar och lämna ensam i hage när jag åker och tränar mm utan att stressa ihjäl sig. Dottern red ut en liten sväng själv igår. Vart iväg till ridhus och löshoppat. Visade väl varken gång eller hoppförmpga men var ju mest lek och lär gång. Unghästutbildaren har väldigt bra filosofier och tar det lugnt och vill få hästarna att självmant bjuda. Inte massa jagande och piskande.
Han har lite svårt dock att stå still när man rider. Han behöver ju lära sig acceptera det med om man måste stanna och vänta vid en väg till ex. Men han blir fort otålig och börjar lätta lite.