Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min älva är tyvärr allvarligt sjuk. Står på intensivvård i hbg. Snälla håll tummarna för att hon klarar sig. heart
Min älva är tyvärr allvarligt sjuk. Står på intensivvård i hbg. Snälla håll tummarna för att hon klarar sig. heart
Vad hemskt, håller alla tummar! Vad är det för fel?Min älva är tyvärr allvarligt sjuk. Står på intensivvård i hbg. Snälla håll tummarna för att hon klarar sig. heart
håller tummarna för er!Min älva är tyvärr allvarligt sjuk. Står på intensivvård i hbg. Snälla håll tummarna för att hon klarar sig. heart
Hon är på bästa stället och får bästa hjälpen. Du har gjort allt i din makt för att få till detta på bästa sätt. Jag håller fortsatt tummarna och hoppas att det vänder så fort som möjligtNu har min älva magsår också och värre diarré. Orkar inte förlora ett föl i år också.
Grattis! @Habina Den skulle jag göra ett foalcheck på för säkerhets skull,går det utför så går det mycket snabbt.
Det tyckte däremot inte dv, de åker inte ut till pigga föl och gör foalcheck fick jag veta när jag ringde. Iaf inte på helgjour när de har långa resvägar. Så jag håller tummarna att hon druckit tillräckligt och håller sig pigg.
Snälla gör en foalcheck. Mitt ena föl var så piggt så men står nu under intensivvård sen en vecka tillbaka och jag vet inte om hon klarar sig. Ångrar så att jag inte kollade upp henne.Det tyckte däremot inte dv, de åker inte ut till pigga föl och gör foalcheck fick jag veta när jag ringde. Iaf inte på helgjour när de har långa resvägar. Så jag håller tummarna att hon druckit tillräckligt och håller sig pigg.
Åk o hämta foalchecket själv då,DV är bara okunig o lat.Eller gå på dom igen o be dom ta med plasma samtidigt för nu är det för sent att ge den i flaska eller slanga via munnen.Det tyckte däremot inte dv, de åker inte ut till pigga föl och gör foalcheck fick jag veta när jag ringde. Iaf inte på helgjour när de har långa resvägar. Så jag håller tummarna att hon druckit tillräckligt och håller sig pigg.