- Svar: 16
- Visningar: 3 435
(Ridsport) Kronofogden fortsätter att jaga hästbonden Pär-Ola Nyström som har stora skulder.
Läs mer...
Läs mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan detta betäcknas som STORA skulder? Inte mer än vad många har i lån på en bil.
Nyhetstorka hos journalisterna?
Fattar inte vitsen med att hänga ut honom för det.
Detta kan väl ändå inte vara allmänt nyhetsvärde? Känns mer som att vältra sig i skvaller och annans olycka.
Skäms Ridsport
Jag ser det som att det är en frisk man i sina bästa år som faktiskt undandrar sig arbete-kan han inte försörja sig på att rida hästar så iväg och sök jobb, vilket som, se till att dra in pengar så han kan vara med att försörja sina barn.
Jag tycker det är patetiskt att läsa om "att han har en plan" för att behålla vigselringen om det är på bekostnad av samhällsresurser och han försöker smita ifrån sina betalningsanmärkningar.
jag skulle vilja säga: -Skämmes Pärola istället.
*KL* Nu har han ju själv valt att bli en Media **** och har man Gift sig osv och valt att se till att man är *kändis* så kommer ju även dessa negativa granskningar till .... Hua ....vilken man ....eller nåt ....
Håller med dig.
Det är hans problem,inte andras/vårt. Skulle man börja granska varje granne, vän eller bekant skulle man nog hitta mycket man inte vet.
Gillar inte heller det här med att många tycker att "kända" ska vara allmängods.