Första sparken.

Sv: Första sparken.

Å vad jag längtar..och Å vad jag förmodligen kommer ångra att jag längtat om ett par månader :p
 
Sv: Första sparken.

Hur går det med illamåendet förresten? (har för mig att du var god vän med "Ulrik" )

ts*ursäkta trådkapning
 
Sv: Första sparken.

Det är borta :eek: Jag har inte spytt sen i lördags.
Det är lite därför jag är nervös också, jag känner ingenting i magen, mår inte illa, har inga ömma bröst, ingenting!
Bara en betydligt större mage med en rand på! :crazy:

Jag vill nästan må illa igen så att jag känner att jag är gravid.
 
Sv: Första sparken.

Jag ska också vara i v17 nu! Ska på UL nästa vecka så får vi se om man blir framflyttad (dvs bakåt i veckor).

Jag har känt av bubbel i ett par veckor... några ggr men inte dagligen. Har inte vart säker på om det är bebben eller gaser men annorlunda känns det iaf (om man jämför med gaser), inget jag känenr igen liksom.

Nu har jag inte känt nåt på flera dagar - har den somnat för gott eller?! :crazy:
 
Sv: Första sparken.

Illamåendet försvann ju för mig i v. 16. (gud va skönt det var)
Dock hade jag precis börjat känna av bebis.
Vet inte om jag hade varit lika uppmärksam på rörelserna om jag inte redan hade varit med om det en gång innan & visste hur det kändes.

Du har inte känt dig lite mer bubblig än vanligt i magen ?
Utan att "något" har försökt passera :angel:
 
Sv: Första sparken.

Nej jag tror inte det, jag låg och kände efter framför tvn igår och hade katten på magen. Plötsligt kände jag någonting "picka", hann vara överlycklig i ca 10 sekunder innan jag fattade att det var kattskrällets hjärta jag kände :(

Fast imorse när jag morgonfodrade hästarna kom ulrik och hälsade på igen så det kanske finns något där ändå! :banana:
 
Sv: Första sparken.

Väntar tredje nu. Minns inte när jag kände med första barnet, men med de två andra har jahg kännt i v 16. Den här gången vaknade jag faktiskt på natten v 15+1 och tänkte nu är jag i v 16 och POFF, så bubblade det till som på beställning!!!:love:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 683
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 528
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: miumiu
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 709
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Välja hingst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp