Försäkringspapper

Babe

Trådstartare
Sitter och fyller i försäkringspapper, undrar bara snabbt på frågan "är du skyldig att redovisa moms", vad gäller där.
Jag är privatperson, men mitt ombud har satt ett kryss i Ja rutan, är inte den bara för företag? (Mitt ombud har gjort ett ex åt mig som jag kan ha som underlag)

Någon som vet? Har sökt mitt ombud, men får nog inget svar ikväll. Hade varit gott att få klart pappersarbetet idag men annars får jag ringa bolaget i morgon.

/B
 
Sv: Försäkringspapper

Gick inte att ta bort tråden ,men jag har fått svar av ombudet så tråden kan falla i glömska.

/B
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har fått ett "erbjudande" från min chef. Jag jobbar i ett mindre företag. Företaget har 2 chefer huvudkontor och så den lilla plats...
Svar
12
· Visningar
2 105
Anläggning Halloj! Det är dags för oss att äntligen efter 18 vintrar utan ridhus att äntligen den 19:e vintern bygga ett! Vi är en rätt lång bit in...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 194
Senast: Reville
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 514
Senast: cirkus
·
Foder & Strö Hej! Idag vaknade jag klockan nio av telefonen som ringer. Det är min ponny i stallet som har buksmärtor så jag åker genast ner och...
Svar
11
· Visningar
3 836
Senast: gloiredor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fästa huva
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp