Fölungen på stengolvet

Miaa

Trådstartare
Mår dåligt över att det annonserades efter en amma på Facebook idag .
Fölungen låg på ett stengolv och var intagen på Strömsholm .
Om kortet är taget där eller hemma låter jag vara osagt men det lilla spånet som famns var typ så mycket som brukar finnas i mottagar boxarna man har tur ...
Jag frågade hur man kunde låta fölungen ligga på stengolvet och då försvann annonsen illa kvickt ...
Hur tänker folk med sina djur och en nyfödd infektionskänslig fölunge som man tankar i dropp och plasma som det stod i annonsen då de sökte amma stoet/fölet fanns i Borlänge i normala fall .
 
Fölungen har enligt ägaren hittat en amma nu och ser ut att må bra, så det behöver du inte oroa dig för iaf. (Och det var antagligen därför annonsen togs bort)
 
Kan ju tillägga också att på ägarens öppna facebooksida så finns både bilden där fölungen har däckat på stengolvet direkt den kom in i gästboxen, men även bilder där den får dropp i en box fylld med spån och halm.
 
Kan ju tillägga också att på ägarens öppna facebooksida så finns både bilden där fölungen har däckat på stengolvet direkt den kom in i gästboxen, men även bilder där den får dropp i en box fylld med spån och halm.
Låter bra för det såg illa ut .
 
Mår dåligt över att det annonserades efter en amma på Facebook idag .
Fölungen låg på ett stengolv och var intagen på Strömsholm .
Om kortet är taget där eller hemma låter jag vara osagt men det lilla spånet som famns var typ så mycket som brukar finnas i mottagar boxarna man har tur ...
Jag frågade hur man kunde låta fölungen ligga på stengolvet och då försvann annonsen illa kvickt ...
Hur tänker folk med sina djur och en nyfödd infektionskänslig fölunge som man tankar i dropp och plasma som det stod i annonsen då de sökte amma stoet/fölet fanns i Borlänge i normala fall .

Jag reagerade på samma sak... :( Skönt o höra att fölet fått en amma nu iaf o mår bra! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp