EricaJohnsson

Trådstartare
Väntar mitt första föl och kan inte låta bli att fundera på namn☺️
Så hjälp gärna till med både hingst och sto namn!
Stoet heter Toosje
Hingsten Arro Bell
 
Det behöver inte ha någon koppling till hingsten eller stoet. Du kan även välja ett namn som du tycker om eller bara känner lite extra för.

Jag är helt klar på vad mitt stos föl ska heta oavsett vilken hingst jag väljer.
 
Det behöver inte ha någon koppling till hingsten eller stoet. Du kan även välja ett namn som du tycker om eller bara känner lite extra för.

Jag är helt klar på vad mitt stos föl ska heta oavsett vilken hingst jag väljer.


Nej de vet jag att de inte "måste" men jag vill att de ska finnas med nått från båda.. Samt att det ska börja på T..
 

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987
Avel Idag föddes mitt efterlängtade föl🥺 kan dock inte komma på ett namn, hade tänkt Valkyria men det blev en hingst. Någon med några tips...
Svar
10
· Visningar
910
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp