Fodervärdstid slut

Jenny85

Trådstartare
Idag äntligen blir min skrutta vår egen då hon fyller 5 år :love::banana:

Min fråga är ju hur det går till nu med ägarbytet, ska jag be uppfödaren fixa det, går det automatiskt eller kan jag göra det? Har försökt läsa mig till det men inte hittat om just den delen.

Sv: Fodervärdstid slut

Idag äntligen blir min skrutta vår egen då hon fyller 5 år :love::banana:

Min fråga är ju hur det går till nu med ägarbytet, ska jag be uppfödaren fixa det, går det automatiskt eller kan jag göra det? Har försökt läsa mig till det men inte hittat om just den delen.

Uppfödaren/ägaren ska göra ägarbytet - så det är bara att slå en signal till denne.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: inverterad
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka