fodervärdskontrakt??

M

mausi

hjälp mig tack. jag ska lämna ut en häst på foder och vad ska stå i fodervärdskontraktet?? vad ska man ha med??

Sv: fodervärdskontrakt??

granngården säljer fodervärdskontrakt kan tänka mig att dom finns i hästbutiker också

japp finns i de flesta ridportbutiker, och de är bra, man kan ändra och fixa lite som man vill!

om du använder sökfunktionen på den röda listen så kommer du garanterat få upp ett x antal träffar. Vissa trådar innehåller punkter man kan ta med.

För övrigt så finns det kontrakt att köpa på de flesta butiker med någon form av hästtillbehör.

jag har ett som jag alltid använder migg av som jag kan skicka över. det är massa punkter.

hej

ja de skulle vara jättesnällt, jag är så dålig på att skriva egna jag. skicka de gärna

Fodervärdskontraklt finns i hästkataloger, tidningen ridsport, bokaffärer, hästaffärer samt överallt om man Googlar på internet. Varför inte köpa ett sådant ??

hej

varför jag inte köper ett är för att jag bor 30 mil från närmaste affär, jag bor i fjällvärlden och kan inte få tag i ett. :(

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Svar
11
· Visningar
1 143
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur