OutOfService
Trådstartare
Ni som läst mina tidigare trådar och haft åsikter om hur jag skött mig får gärna bortse från det, för den här frågan är en helt ärlig fråga som jag är osäker på. Och för informationens skull så har det funkat jätte bra med fv senaste månaderna, kontakten har varit bättre, prinsen har mått bättre, vi har haft en bra kontakt och jag har låtit det gå 1 vecka ibland utan att kolla hur det går.
Men som dom flesta vet så fick prinsen en allvarlig skada i höstas, han punkterade knäleden och stod på box/klinik/liten hage/långsam igångsättning under nästan 5 månader.
I kontraktet står: "Hästen skall återlämnas i samma skick som när han lämnades hos fodervärden eller bättre."
Vad anser ni att det krävs för besiktning av fodervärden för att "bevisa" att hästen är i samma eller bättre skick?
Men som dom flesta vet så fick prinsen en allvarlig skada i höstas, han punkterade knäleden och stod på box/klinik/liten hage/långsam igångsättning under nästan 5 månader.
I kontraktet står: "Hästen skall återlämnas i samma skick som när han lämnades hos fodervärden eller bättre."
Vad anser ni att det krävs för besiktning av fodervärden för att "bevisa" att hästen är i samma eller bättre skick?