Fodervärdsavtal

Sv: Fodervärdsavtal

det finns jätte bra, färdiga kontrakt på ridsport butikerna. kolla där!

då kan man ändra och fixa lite som man vill.

Tänkte också tipsa om de färdiga som finns i ett flertal välsorterade ridsportbutiker.
De brukar kosta någon femtiolapp i inköp och det står mycket bra att tänka på där i och som ovanstående redan nämt så kan man reglera och ändra en del i det som man vill.

det brukar stå vem som står för vad, veterinär,vacc, förs osv, vad hästen skall användas till (promenad;träning;tävlan;avel), vem som står för hemtransport, ev hur länge kontraktet gäller, jag har oxå skrivit med att om hästen sköt/rids på ett sätt som är dåligt eller mindre bra har jag som ägare rätt att hämta hem min häst omgående, brukar oxå skriva vilken utrustning som följer med hästen, tex om man skickar med en sadel el,likn... finns färdiga men vill man skriva själv så....:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: Piglet
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 462
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 619
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama