Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte också tipsa om de färdiga som finns i ett flertal välsorterade ridsportbutiker.
De brukar kosta någon femtiolapp i inköp och det står mycket bra att tänka på där i och som ovanstående redan nämt så kan man reglera och ändra en del i det som man vill.
det brukar stå vem som står för vad, veterinär,vacc, förs osv, vad hästen skall användas till (promenad;träning;tävlan;avel), vem som står för hemtransport, ev hur länge kontraktet gäller, jag har oxå skrivit med att om hästen sköt/rids på ett sätt som är dåligt eller mindre bra har jag som ägare rätt att hämta hem min häst omgående, brukar oxå skriva vilken utrustning som följer med hästen, tex om man skickar med en sadel el,likn... finns färdiga men vill man skriva själv så....
Hästmänniskan
Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄
Men jag funderar på om...
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.