Fodervärd

Sv: Fodervärd

Suck. Nej.

I inlägg nummer ett (#16) skrev jag till marre_86

På mitt inlägg svarade lobysalice.

Då skrev jag att jag till lobysalice att jagsvarade TS. Precis som det står i högra hörnet. :p

Förstår du? ;)

Okej det hade jag inte en aning om.

Eftetrsom du svarade ganska så otrevligt och surt på det inlägget jag skrev till marre, så är det inte så konstigt om jag inte förstår, iom att du svarade exakt på de "frågorna" jag skrev till henne.
Har alltså ingenting med dig att göra öht.

Såå tråkigt att "Calle" säljs, med tanke på hur hon kom till oss som skinn och ben, fick vila hela sommaren, för att bli häst igen och hitta tillbaka till tryggheten och tävlingsinstinkten en riktig fighter! Jag hoppas nu att hon får ett evigt hem och med mycket kärlek, må hon inte bli en vandringspokal! Vid eventuell försäljning hoppas jag att hon kan komma "hem" igen, för jag kommer att sakna denna vackra goa´häst. LobysAlice mamma

måste få säga min sak i ärendet oxå, jag sa upp hästen 2 mån innan kontraktet skulle förlängas, tänkte INTE hämta hem hästen innan kontraktet gick ut. Finns som sagt 2 sidor av saken. Ville sälja hästen/låna ut till någon som kunde ge henne fina hingstar då hon har en fin travstam. Men nu har vi löst det & hon får köpa hästen för att jag inte orkar tjafsa.:mad:

Har du angett skälen till varför du skulle ta tillbaka hästen då?
Kan ju vara schysst att ge en anledning till fodervärden direkt när man säger att man ska ta tillbaka hästen. Det verkar inte som f.v visste vad du nu skriver här när hon skrev sitt inlägg.

Men prata med ägaren, fyfan vad taskigt :confused:
Asså ni hade ju bestämt att du skulle köpa den, så varför lägger hon ut en annaons då kan ju du lika gärna bli fortsätta va fodervärd på den, shit jag blir så irreterad på såna som gör så :(
ursäkta :/

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 303
Senast: Vicks
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka