Foderstatsskapning

P

Pixies

Kanske jättekorkadade frågor, men måste få lite klarhet i det :o .

På freefarms fodertest står det ju längst ner i "resultatrutan": "Balans%". Är det då alltså 100% man strävar efter? Och under Kalcium och Fosfor får jag ibland fram NaN, vad betyder det?

Skulle bli väldigt tacksam om ngn bemödade sig med att svara på mina amatörfrågor, man lär sig ju inte om man inte frågar liksom... :bow:
 
Sv: Foderstatsskapning

Om du använder Optignägg istället så får du fram mer raka svar, inte i procent. :idea:

Jag har för övrigt för mig att balansen ska ligga på 0, men jag kan minnas fel. Har inte använt det enkla programmet på länge då jag tycker det är luddigt och svårt att förstå. Man kan (eller åtminstone kunde) inte heller lägga in egna kraft- och mineralfoder.
 
Sv: Foderstatsskapning

Okej, tack så mycket! :bow: Ska försöka med Optignägg istället då :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 232
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag behöver få bolla lite tankar och skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag har haft problem med rygg...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
19 347
Senast: elfi
·
Ekonomi & Juridik Hej! :) Har frågor gällandes hästhållning i ett eget stall med två boxar och därmed två hästar/ponnys. Tacksam för ALLA svar! Jag har...
Svar
5
· Visningar
2 825
Senast: Flaekja
·
Ridning Jag har tränat för en, bland AR-kretsar, känd och hyllad tränare i kanske 3 år nu. Jag sökte upp denna tränare för jag ville lära mig...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 405
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp