FodermorÖtter

A

angelhorse

Vet att det kanske inte är sesong just nu men har lovat att kolla upp
morottslevrantörer i Eskilstuna trakten till stallet:confused:är det nån som kan ge tips om vem som man ska köpa av:d:dtack på förhand:rofl::rofl:

Sv: FodermorÖtter

Oj, nu minns jag inte riktigt, men jag har för mig att det är någon som åker och levererar till travbanan, och att de även kan åka till andra gårdar om man så vill. Minns dock inte vad de heter/kommer ifrån, men det går kanske att luska reda på.

Sv: FodermorÖtter

Vet att det kanske inte är sesong just nu men har lovat att kolla upp
morottslevrantörer i Eskilstuna trakten till stallet:confused:är det nån som kan ge tips om vem som man ska köpa av:d:dtack på förhand:rofl::rofl:

Gärna namn och tel om ni har Tack:angel::angel:

Liknande trådar

Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
341
Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
351
Senast: Bison
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 962
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 445
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V